Header image
Scroll to discover
Radio 538

Brand

Merk campagne.

Surrealistische campagne gefocust op de programmering.

Waar 538 voor zijn luisteraars al jaren een feest voor de oren is, vertaalden we dit naar een feest voor de ogen met een vervreemdende feestelijke en kleurrijke visuele stijl.

In de ontwikkelde content voor een tv-commercial, online video en outdoor zien we dat het hoofd van 538-dj Frank Dane op een wel erg bijzondere plek zit. Ook dj’s Coen en Sander komen in beeld zoals we ze nog niet eerder gezien hebben.

Alwayson
Video image Play.

We wilden een out-of-the-box idee dat niet een generieke radiocampagne op zou leveren, maar iets verrassends en opvallends. 538 is een merk dat constant in ontwikkeling is en zich wil blijven vernieuwen. Om dit te realiseren zijn we een samenwerking aangegaan met The Family Amsterdam. Een enthousiaste en creatieve club die direct onze behoeftes begreep en nog belangrijker, de liefde voor radio deelt. Zij begrepen onze wens en we zijn samen gaan kijken naar het merk, huisstijl en vormgeving.

Menno de Boer
Brand director Radio 538/ Radio Veronica
OOH 2
OOH 1