Schermafbeelding 2021 11 11 om 17 03 29
Scroll to discover
Wunda

Introductie campagne

Welcome to a Wunda-ful life.

Plantaardig eten en drinken. Voor veel mensen is dat nog een brug te ver. Het is de missie van Wunda om het toegankelijker te maken voor een groot publiek. The Family heeft ze daarbij geholpen. Met de campagne ‘Welcome to a Wunda-ful life’ werd het merk Wunda in verschillende landen geïntroduceerd. In de eerste uitingen staat Wunda Original centraal. Een alternatief voor melk dat is gemaakt van de yellow field pea. Een erwt die niet alleen supergezond is, maar ook geen bijsmaak heeft en dus lekker is in alles. Of je er nou cappuccino mee maakt, pannenkoeken of ontbijtgranen: iedereen vindt het lekker. Iedereen? Ja, echt iedereen.

Schermafbeelding 2021 12 17 om 09 30 59
Schermafbeelding 2021 10 29 om 15 14 26 Play.
Schermafbeelding 2021 10 29 om 15 16 14 Play.

“Veel mensen vinden plant-based alternatieven niet lekker. Of gedoe. Met deze campagne laten we zien dat plant-based voor iedereen is en dus niet alleen de geitenwollensokken- of hipstertypes.”

Ed van Bennekom
Founder & Creative Director at The Family Amsterdam