Scroll to discover
Radio 538
Radio = 538
Visuele campagne met oren in de hoofdrol.
Radio is 538. Al jaren zijn ze marktleider met lef en creativiteit. We konden dan ook niet wachten om samen de gloednieuwe merkcampagne te ontwikkelen. De campagne is een feest voor de oren, want radio is horen. Die oren spelen dan ook de hoofdrol in deze campagne waar bij zowel de dj’s als de luisteraars een bizar grote hoeveelheid dingen uit de show hun gigantische oren invliegen.
Voor de campagne ontwikkelden we diverse online video’s, tv-commercials & out of home.
Het is tijd voor een nieuw verhaal en een campagne die op een vernieuwende manier opvalt. 538 groeit door en we willen constant innoveren en de toon blijven zetten zonder de trouwe luisteraars kwijt te raken. De nieuwe brandcampagne heeft de opvallendheid die je van 538 gewend bent, maar brengt ook het verhaal samen van ons station. 538 is er voor iedereen, en buiten de grootste hits informeren we de luisteraar over de leuke zaken van het leven, maar ook de serieuze. Bij ons kun je leuke spelletjes doen, kijken we met een knipoog naar zaken en mis je niets bij ons.
Radio Director 538